18 d’abril 2012




La imatge del veí de dalt projectada sobre el mur s'extén per tota la sala al ritme de les seves paraules. Un murmuri d'emoció continguda corre de boca en boca. Comença un sopar veïnal curosament preparat fins al darrer detall.
Hores més tard, el ressó de les lectures, la poesia, els contes i, sobretot, d'un ambient fantàstic, perdurarà entre les parets de l'Horiginal -referència obligada- mentre cadascun dels assistents s'enduu ben resguardat un bocí d'entranyable record.


19 comentaris:

PS ha dit...

M´agrada molt com has tractat la foto, té la sobrietat i l´elegància d´aquest blog.

Veient com us ho vau passar em venen ganes de venir-hi la propera.

Emily ha dit...

Sí, com diu la País, una foto molt maca, em reconec :)

khalina ha dit...

A mi també m'agrada la foto. Realment guardem records entranyables

el paseante ha dit...

Ara que m'ho miro bé, el Veí de Dalt no és tan lleig en blanc i negre :-) Hauré de treure el color de les meves fotos personals.

martí ha dit...

Doncs fou això, País, un ambient un punt eteri, curiosament proper i molt agradable.

A la propera, sí? :-)

martí ha dit...

M'alegro especialment que t'agradi, Emily :-)

martí ha dit...

Gràcies Khalina. Permet-me recomanar la teva crònica de la vetllada.

:-)

martí ha dit...

És que el veí de dalt té el que se'n diu un punt, paseante. I a veure si ens deixem veure per aquests móns de Déu, home ;-)

Gerònima ha dit...

A mi també m'ha agradat la foto Martí, i les paraules que l'acompanyen!
:)

martí ha dit...

Un plaer Gerònima, bona Diada!

Cris (V/N) ha dit...

Bon dia pel matí, com va anar la diada de s. Jordi? T'han regalat algún llibre palindròmic??? jajajaja, maca la foto, maco l'escrit i maca la teva persona, un plaer haver-te conegut Martí!! Et deixo un petó i dir-te que avui intentaré rematar el relat conjunt de la nit de la "trobada" :) Muacsssssss!!!!

Pons ha dit...

ostres sembla que en el sopar veïnal i van anar milers de blocaires!

fra miquel ha dit...

Un plaer haver-te conegut, Martí. La foto (com que veig que tot-hom la comenta...) està molt bé. M'agrada. També hi reconec l'Emily ;o)
A veure, a veure quan podrem llegir el relat conjunt :o)
una abraçada

Rita ha dit...

M'encanta la foto, Martí!

Un plaer compartir la vetllada amb tu. :)

martí ha dit...

Cris, bon dia i bona hora! Veig que ja has arribat a les 100 finestres... enhorabona! T'hauré de dedicar un palíndrom! :-)))


Hola Pons, a veure si t'arribes a la propera, que ja falta menys ;-)


Entranyable Fra, tu tan pillo com tots els frares... un plaer!


Rita, bon dia! M'apunto a seguir la nova etapa de l'illa roja, una abraçada! :-)

Violette ha dit...

No ens coneixíem, Martí. Va ser un plaer i ara ho és passar pel teu blog.
Tornaré per aquí. :)

Carme Rosanas ha dit...

Martí, ara sí! Ara l'enllaç s'ha quedat a la meva barra lateral i sabré quan fas un post nou... Blogger no em deixa afegir enllaços sempre, només quan li sembla.

Encara no havia passat per aquí, però m'agrada tornar a recordar aquell ambient de bon rotllo i afecte que ens en vam endur de la festa.

En veí, és un crack!

Una abraçada, martí!

Joana ha dit...

Com va el relat post-sopar veïnal???
Encara ens dura la ressaca oi?
T'he manllevat una frase...amb el teu permís , Martí!
petons

RaT ha dit...

sort que vas escollir aquest tall de vídeo, estimat Martí ;) !! PETONETS, MOLTS, MOLTS