09 de maig 2012
Aparaula'm: instant
1 m. [LC] Porció de temps brevíssima. Dura no res: un instant. Això es fa en un instant.
2 [LC] a l’instant [o a poc instant] loc. adv. Al cap d’un temps brevíssim.
DIEC2. Institut d'Estudis Catalans.
L'instant és de naturalesa breu, intensa, un llampec que creua el temps i que perdura. Seran instants bona part del que recordarem d'aquesta vida, com són instants, també, els moments més intensos d'experiència viscuda. És un instant el gest i la mirada, la paraula dita a temps, l'alè que expira.
L'instant, que ens dóna vida.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

14 comentaris:
Una paraula màgica: INSTANT
És i no és, se'ns escapa i roman al mateix temps... pura màgia.
Gràcies pel teu instant llegit i pel teu instant viscut!
Em sobren instants -i sempre vaig curta de temps- per obrir aquesta finestreta i que instatàniament les paraules em curin.
En un instant ;-)
Instant és una paraula intensa...
M'encanta!
Bon dia, Martí! :)
una paraula fràgil, volàtil.
Fantàstica!!
instant, un temps brevíssim però un record que pot ser etern.
M'agrada la paraula!
M'agrada molt aquesta paraula. Poden passar tantes coses, en el punt on s'atura...
Un plaer haver-vos vist avui per aquí, un blogger day molt intens... ara em submergeixo en el món de l'òpera en texans i de Turandot, i demà seguirem llegint :-)
Bona nit!!!
... i algun moment que et quedes sense respiració...l'instant :)efímer, intens, no perdurable i alhora etern.
Bona nit Martí!
Bona tria, Martí!
És una paraula curta e intensa.
Suposo que molts instants sumats donen com a resultat una eternitat.
Un instant només....tens un cor al meu blog.
Pots venir amb texans o amb pijama però que no falti Turandot, sobretot!
Una elecció meravellosa. L'instant que triem és el que ens fa més bella la vida.
Bon dia a tots! des d'un matí especialment intens, d'un dia que caldrà viure amb especial intensitat i atenció plena fins al darrer detall. Un dia, també, de profund silenci interior.
País Secret... gràcies de tot cor!
Que ben escollida la paraula! És poesia per ella mateixa, i més amb la teva definició.
Publica un comentari a l'entrada