La imatge del veí de dalt projectada sobre el mur s'extén per tota la sala al ritme de les seves paraules. Un murmuri d'emoció continguda corre de boca en boca. Comença un sopar veïnal curosament preparat fins al darrer detall.
Hores més tard, el ressó de les lectures, la poesia, els contes i, sobretot, d'un ambient fantàstic, perdurarà entre les parets de l'Horiginal -referència obligada- mentre cadascun dels assistents s'enduu ben resguardat un bocí d'entranyable record.
18 d’abril 2012
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

19 comentaris:
M´agrada molt com has tractat la foto, té la sobrietat i l´elegància d´aquest blog.
Veient com us ho vau passar em venen ganes de venir-hi la propera.
Sí, com diu la País, una foto molt maca, em reconec :)
A mi també m'agrada la foto. Realment guardem records entranyables
Ara que m'ho miro bé, el Veí de Dalt no és tan lleig en blanc i negre :-) Hauré de treure el color de les meves fotos personals.
Doncs fou això, País, un ambient un punt eteri, curiosament proper i molt agradable.
A la propera, sí? :-)
M'alegro especialment que t'agradi, Emily :-)
Gràcies Khalina. Permet-me recomanar la teva crònica de la vetllada.
:-)
És que el veí de dalt té el que se'n diu un punt, paseante. I a veure si ens deixem veure per aquests móns de Déu, home ;-)
A mi també m'ha agradat la foto Martí, i les paraules que l'acompanyen!
:)
Un plaer Gerònima, bona Diada!
Bon dia pel matí, com va anar la diada de s. Jordi? T'han regalat algún llibre palindròmic??? jajajaja, maca la foto, maco l'escrit i maca la teva persona, un plaer haver-te conegut Martí!! Et deixo un petó i dir-te que avui intentaré rematar el relat conjunt de la nit de la "trobada" :) Muacsssssss!!!!
ostres sembla que en el sopar veïnal i van anar milers de blocaires!
Un plaer haver-te conegut, Martí. La foto (com que veig que tot-hom la comenta...) està molt bé. M'agrada. També hi reconec l'Emily ;o)
A veure, a veure quan podrem llegir el relat conjunt :o)
una abraçada
M'encanta la foto, Martí!
Un plaer compartir la vetllada amb tu. :)
Cris, bon dia i bona hora! Veig que ja has arribat a les 100 finestres... enhorabona! T'hauré de dedicar un palíndrom! :-)))
Hola Pons, a veure si t'arribes a la propera, que ja falta menys ;-)
Entranyable Fra, tu tan pillo com tots els frares... un plaer!
Rita, bon dia! M'apunto a seguir la nova etapa de l'illa roja, una abraçada! :-)
No ens coneixíem, Martí. Va ser un plaer i ara ho és passar pel teu blog.
Tornaré per aquí. :)
Martí, ara sí! Ara l'enllaç s'ha quedat a la meva barra lateral i sabré quan fas un post nou... Blogger no em deixa afegir enllaços sempre, només quan li sembla.
Encara no havia passat per aquí, però m'agrada tornar a recordar aquell ambient de bon rotllo i afecte que ens en vam endur de la festa.
En veí, és un crack!
Una abraçada, martí!
Com va el relat post-sopar veïnal???
Encara ens dura la ressaca oi?
T'he manllevat una frase...amb el teu permís , Martí!
petons
sort que vas escollir aquest tall de vídeo, estimat Martí ;) !! PETONETS, MOLTS, MOLTS
Publica un comentari a l'entrada