14 de març 2012



Observo des del meu temps tan curt tres paraules, tres noms que dansen al ritme d'un destí oscil.lant, al rimte de l'onada batent sota la brisa silenciosa del capvespre.
I no llegeixo encara la resposta. Tanmateix, una frissança lleu em recorre la pell per un instant. A l'altra banda s'escolta la veu tènue i avellutada del desig.


6 comentaris:

PS ha dit...

Avui les paraules fan l´efecte d´una cortina blanca i transparent enlairant-se més enllà de la finestra.

Subtilitat i bellesa, brisa marina.

martí ha dit...

Ara pensava, País, per què cerquem paraules per descriure el silenci.

el paseante ha dit...

Demana l'assessorament d'un bon "trilero". Ells sempre saben on és la boleta guanyadora.

martí ha dit...

Sí, però perdria encant, paseante :-)

Carme Rosanas ha dit...

M'encanta Martí... tres noms... molt suggeridor... :)

martí ha dit...

Benvinguda, Carme! :-)