Quin goig, voltar el món com un ocell, envoltat de silenci.
Existeix aquest somni?On el puc aconseguir?
Però només som unes gallinetes en un corral que mengem les sobres que ens tiren. Quan va ser que vam perdre la capacitat de volar?Coc-coc (vol dir: bona nit).
I tant que existeix, País... és aquí mateix, rera les parpelles :-)Bon dia!
Kikirikiii.. bon dia, paseante!Res de gallinetes de corral home, que cel amunt hi ha molt de camp per còrrer ;-)
Publica un comentari a l'entrada
4 comentaris:
Existeix aquest somni?
On el puc aconseguir?
Però només som unes gallinetes en un corral que mengem les sobres que ens tiren. Quan va ser que vam perdre la capacitat de volar?
Coc-coc (vol dir: bona nit).
I tant que existeix, País... és aquí mateix, rera les parpelles :-)
Bon dia!
Kikirikiii.. bon dia, paseante!
Res de gallinetes de corral home, que cel amunt hi ha molt de camp per còrrer ;-)
Publica un comentari a l'entrada