12 de novembre 2011









8 comentaris:

PS ha dit...

Segur que no l´encerto...a mi em sembla un petó de bonanit :-)

martí ha dit...

Tinc una gran debilitat pels retoladors cal.ligràfics, País...

bona nit! ;-)

el paseante ha dit...

A mi em recorda el Shinnosuke Nohara (el Shin-Chan). Sí home, el del culet, culet. N'era fan quan el passaven al canal 33.

martí ha dit...

I pensar jo que li veia tant de glamour... ;-)

anna g. ha dit...

Jo hi veig un ós polar dormint... ;)

Audrey ha dit...

M'he imaginat tres ocellets, dos de més propers i un de llunyà..., què sols és un puntet... :-S

martí ha dit...

M'agrada que aquests senzills tocs de tinta us resultin tan suggerents... :)))

PS ha dit...

D´acord, potser tenia una mica de son al primer cop d´ull..:-)Ara hi veig tot el que diuen els meus companys més un cos de dona nu, a pinzellades.