Segur que no l´encerto...a mi em sembla un petó de bonanit :-)
Tinc una gran debilitat pels retoladors cal.ligràfics, País...bona nit! ;-)
A mi em recorda el Shinnosuke Nohara (el Shin-Chan). Sí home, el del culet, culet. N'era fan quan el passaven al canal 33.
I pensar jo que li veia tant de glamour... ;-)
Jo hi veig un ós polar dormint... ;)
M'he imaginat tres ocellets, dos de més propers i un de llunyà..., què sols és un puntet... :-S
M'agrada que aquests senzills tocs de tinta us resultin tan suggerents... :)))
D´acord, potser tenia una mica de son al primer cop d´ull..:-)Ara hi veig tot el que diuen els meus companys més un cos de dona nu, a pinzellades.
Publica un comentari a l'entrada
8 comentaris:
Segur que no l´encerto...a mi em sembla un petó de bonanit :-)
Tinc una gran debilitat pels retoladors cal.ligràfics, País...
bona nit! ;-)
A mi em recorda el Shinnosuke Nohara (el Shin-Chan). Sí home, el del culet, culet. N'era fan quan el passaven al canal 33.
I pensar jo que li veia tant de glamour... ;-)
Jo hi veig un ós polar dormint... ;)
M'he imaginat tres ocellets, dos de més propers i un de llunyà..., què sols és un puntet... :-S
M'agrada que aquests senzills tocs de tinta us resultin tan suggerents... :)))
D´acord, potser tenia una mica de son al primer cop d´ull..:-)Ara hi veig tot el que diuen els meus companys més un cos de dona nu, a pinzellades.
Publica un comentari a l'entrada