22 de juny 2011



- Què hi fa un cadàver al costat de la via?
Incapaç de respondre's, s'enretira.

6 comentaris:

PS ha dit...

Qui és fa la pregunta?

El maquinista?
El revisor?
L´inspector?
Tu?
....
El cadàver?

És un altre joc?

Anònim ha dit...

És això part del guió d'un film noire??

Em deixes un tant confosa, Martí. Pot ser, només, que aquesta tarda estic espesseta.

:)

martí ha dit...

No en feu massa cas, és una d'aquelles coses que et vénen just en el moment d'agafar el son... i que no sé ben bé per què, han de venir a parar aquí.

Un punt de macabre i de noir sí que té, sí, perquè de fet qui parla és un cadàver, però en fi,

bona revetlla!!!

PS ha dit...

Amb tanta pregunta, alguna havia d´ésser l´encertada ;-)

Bona revetlla i gràcies per la imatge Martí.

( i amb aquestes coses vas a dormir? uiuiui...)

el paseante ha dit...

Jo veig cadàvers a tot arreu: als bars, als parcs, esperant un taxi... Deu ser una passa.

martí ha dit...

Tes bon olfacte paseante... però no t'hi acostis massa que s'enganxen com una lapa.