Qui és fa la pregunta? El maquinista? El revisor?L´inspector?Tu?....El cadàver?És un altre joc?
És això part del guió d'un film noire?? Em deixes un tant confosa, Martí. Pot ser, només, que aquesta tarda estic espesseta.:)
No en feu massa cas, és una d'aquelles coses que et vénen just en el moment d'agafar el son... i que no sé ben bé per què, han de venir a parar aquí.Un punt de macabre i de noir sí que té, sí, perquè de fet qui parla és un cadàver, però en fi,bona revetlla!!!
Amb tanta pregunta, alguna havia d´ésser l´encertada ;-)Bona revetlla i gràcies per la imatge Martí.( i amb aquestes coses vas a dormir? uiuiui...)
Jo veig cadàvers a tot arreu: als bars, als parcs, esperant un taxi... Deu ser una passa.
Tes bon olfacte paseante... però no t'hi acostis massa que s'enganxen com una lapa.
Publica un comentari a l'entrada
6 comentaris:
Qui és fa la pregunta?
El maquinista?
El revisor?
L´inspector?
Tu?
....
El cadàver?
És un altre joc?
És això part del guió d'un film noire??
Em deixes un tant confosa, Martí. Pot ser, només, que aquesta tarda estic espesseta.
:)
No en feu massa cas, és una d'aquelles coses que et vénen just en el moment d'agafar el son... i que no sé ben bé per què, han de venir a parar aquí.
Un punt de macabre i de noir sí que té, sí, perquè de fet qui parla és un cadàver, però en fi,
bona revetlla!!!
Amb tanta pregunta, alguna havia d´ésser l´encertada ;-)
Bona revetlla i gràcies per la imatge Martí.
( i amb aquestes coses vas a dormir? uiuiui...)
Jo veig cadàvers a tot arreu: als bars, als parcs, esperant un taxi... Deu ser una passa.
Tes bon olfacte paseante... però no t'hi acostis massa que s'enganxen com una lapa.
Publica un comentari a l'entrada