11 de maig 2009



Enfilo el llarg camí de retorn als teus braços


Adéu, mare



Il.lustració: Esteve Sunyol,1947

5 comentaris:

H. ha dit...

T'acompanyo en el sentiment.

Una abraçada molt forta.

Joana ha dit...

Una abraçada Martí.
Les flors de la primavera l'acolliran en un coixí brodat d'estels!

gemmablog ha dit...

T'abraço Martí.

el paseante ha dit...

Ho sento molt Martí. Sempre m'ha agradat imaginar que van a un lloc amb llum i calma, i que ens esperen per tornar a mirar-nos i caminar plegats.

martí ha dit...

Una abraçada a tots :-)