T'acompanyo en el sentiment.Una abraçada molt forta.
Una abraçada Martí.Les flors de la primavera l'acolliran en un coixí brodat d'estels!
T'abraço Martí.
Ho sento molt Martí. Sempre m'ha agradat imaginar que van a un lloc amb llum i calma, i que ens esperen per tornar a mirar-nos i caminar plegats.
Una abraçada a tots :-)
Publica un comentari a l'entrada
5 comentaris:
T'acompanyo en el sentiment.
Una abraçada molt forta.
Una abraçada Martí.
Les flors de la primavera l'acolliran en un coixí brodat d'estels!
T'abraço Martí.
Ho sento molt Martí. Sempre m'ha agradat imaginar que van a un lloc amb llum i calma, i que ens esperen per tornar a mirar-nos i caminar plegats.
Una abraçada a tots :-)
Publica un comentari a l'entrada