País Secret m'ha fet arribar aquest targetó virtual, com una d'aquelles postals que molt de tant en tant rebem des d'algun racó de món, escrita amb l'estima de qui desitja compartir un paisatge, una vivència, un moment especial, un record. Tant se val. Una postal rebuda a la bústia de casa, quan el món sembla girar a una velocitat de vertigen i sense aturador possible, és un regal preciós que, per inesperat i original, ens atura per un instant i ens convida a canviar de ritme. Com fem, també,quan ens submergim a estones en aquest particularíssim univers dels blogs i dels blogaires per descobrir o redescobrir veus que ens parlen des de tota mena de registres, amb un ventall de colors i sensacions inesgotable.
El targetó ha de còrrer món, com ho ha fet per arribar fins aquí. Deixar-lo al calaix seria tancar la finestra que dóna a mar just a l'hora de de la brisa -gent de mar, sisplau, no feu escarni del meu desconeixement dels noms dels vents i marinades.
Així doncs, l'envio a cinc blogaires d'entre tants i tants que fan dels seus espais virtuals recers de lectura pausada i plaent. Alguns els segueixo de fa temps, d'altres els acabo de descobrir just fa pocs dies, en aquest exercici sense brúixola que suposa saltar de link en link i trobar noves portes obertes i deixar-se embolcallar, sempre, per la màgia inigualable de la paraula escrita.
brisalls
Anna
Des dels teus ulls
D'allò bell, d'allò sublim
parèntesi
I d'altres, que dormen en silenci i no he gosat despertar...


10 comentaris:
Que bonic que ho saps dir...
Felicitats a tu i als premiats.
un petó
Gràcies, Martí! No sabia que em seguies. Ara et segueixo també jo a tu.
Gràcies a tu, País Secret, per donar-me l'oportunitat de fer-ho
:-)
Vaig descobrir els teus blogs fa molt poc, Helena. I tens un nou lector :-)
Ostres! quina il·lusió m'ha fet la teva postal, i saber que em llegeixes de tant en tant...Se'm gira feina... sou molts, amb molt talent i llegir amb atenció (no en diagonal) vol temps...
Gràcies pel teu ànim Martí!
Uala! Gràcies, moltes gràcies, guapo :)
Enhorabona, Martí!
Felicitats, Martí!
T'ho mereixes.
La Brisalls fa anys que la segueixo. Se'l mereix absolutament aquest premi. La Parèntesi fa poquet que volta per aquí i m'ha captivat el seu blog. Faré una ullada a la resta de premiats. Felicitats, Martí.
( ) ---> :-)
vostè les té totes, que deien les nostres àvies, Anna :-)
Gràcies, Carme. Són les lletres encadenades, que fan la vida un xic més plaent :-)
Gràcies, Glòria. L'autèntic privilegi és veure-us passejar per aquí de tant en tant :-)
Totalment d'acord, paseante, els brisalls de la Montse són un referent indiscutible i imprescindible. I les noves troballes que entre tots anem descobrint són realment estimulants, val la pena dedicar-hi un temps, encara que a tots ens vagi malauradament escàs.
Cuidi's molt, mr. Walker :-)
Publica un comentari a l'entrada