02 de febrer 2012



El darrer adéu d'una blogger.


4 comentaris:

PS ha dit...

Coincideix que ahir sopant em van dir que havia mort una activista de la marxa dels 10.000 i ara i aquí veig que és la mateixa persona.
Una notícia tristíssima, una més...

Un petó , Martí.

el paseante ha dit...

Provoca un calfred pensar que ella era conscient de que se li acabava el camí. Espero que pogués "trobar algú qui estimar, uns minuts si no poden ser més".

martí ha dit...

Deu fer set o vuit anys va morir un blogger d'accident. El seu blog va quedar actiu mentre la notícia corria de mà en mà per la xarxa...
El cas de la Sílvia és molt diferent, profundament trist i colpidor, però també d'una valentia i una lucidesa que fan reflexionar.

el paseante ha dit...

Aquest gener va morir un altre blogger que es deia Manu.

El 31 de desembre passat va escriure: "Pues nada, ya estamos a final de año. No se me ocurre mejor manera de desearos lo mejor para los próximos 365 amaneceres que dejaros desde el Mostrador una de las perlas más preciosas del 2011. Quién dijo que ya estaba todo escuchado en el pop?? Que sigáis siendo lo más felices que os sea posible…".

Llegir ara les seves paraules fa pensar en lo efímer que és tot plegat.