A poc a poc, com dues gotes d'aigua que es fonen dins la nit, arriben les paraules una darrera l'altra, ordenades, i quan surts al carrer -encara no és de dia- escoltes el primer ocell amagat a les branques, i el riu que desperta després de la tempesta.
I tanco els ulls mentre camino, i retinc el so de cada imatge, ombres bellugadisses perfilades a contrallum d'un gris ombrejat als llindars de les portes, el blau d'un cel intens, el vermell i el lila de les primeres flors, potser un perfil blanc les embolcalla. Tot esdevé lluny, el vent fa caure l'aigua dels arbres sobre el carrer solitari que acull les meves passes.
Quan la remor s'allunya , un instrument traça una nota llarga, sostinguda i tensa, sobre la veu que em parla.
Era la teva veu. La teva veu, una vegada més, que m'alentia el son i m'alleujava.
17 de març 2011
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

3 comentaris:
Estaves despert per fer-nos somiar amb sons, colors i imatges. Tot amb les teves paraules.
Hola, vinc de casa del senyor que comenta aquí sobre i estic meravellada. Entrar aquí és com endinsar-se en les aigües d´un llac tranquil.
Tornaré per encalmar-me.
Felicitats per la nominació i gràcies Paseante.
Gràcies paseante, País secret... vaig cap al Turoparc a veure què coi passa, que un marxa cinc minuts i en tornar ja l'heu liada a base de bé! :-)
Abraçada paseante, gràcies per presentar-nos nous horitzons.
Publica un comentari a l'entrada