La nit és llarga, la dona de pell bruna s'esmuny entre les aigües d'una mar encalmada. M'observa des de lluny amb els seus ulls tan negres i no parla.
Una serp m'esquiva i fuig, s'atura al límit de l'abisme on trenquen les onades.
Busco refugi, trobo un home i una dona en una estança. Ell s'apropa i em pren entre les seves mans curtides, quan ella li fa un gest amb la mirada i articula una, potser dues paraules. Inicia un joc ferèstec, ell l'observa sense badar paraula.
Una espira refulgent m'esclata a frec de pell. Has estat tu? li dic, i m'apaivaga.
14 de juny 2010
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

5 comentaris:
És un esquitx de la dona de pell bruna!
Una abraçada Martí!
M'agraden les dues escenes del trailer d'aquesta pel.lícula que mai ens mostraràs completament.
Cal?
Felicitats també pel teu blog Martí, i per la forma d'escriure, molt poètica...
a presto!
Gràcies Núria, benvinguda :-)
Publica un comentari a l'entrada